WordPress bol pôvodne spustený ako webstránka pre blogy, príspevky blogerov, ale aj ako webstránka pre podporu predaja služieb a produktov. Tieto webstránky by mali obsahovať hodnotný obsah s dobrými kľúčovými slovami. WordPress má výborné nástroje na zviditeľnenie obsahu, ktorý sa naopak na webstránkach slúžiacich ako e-shopy, nedajú tak umiestniť. Výborným príkladom je stránka spoločnosti Biznisweb, ktorá predáva rôzne šablóny pre e-shopy a firemné stránky. Informatívne články však šíri primárne cez WordPress.
Obsah s dobrými kľúčovými slovami
Ak sa rozhodnete mať dve webstránky, môžu sa šikovne prepojiť. Je veľmi dôležité, aby ste pokračovali v pridávaní príspevkov na oboch weboch. Ak by ste mali obavu, že nie je vo vašich silách aktualizovať obsah oboch webstránok, je múdrejšie udržiavať v dobrej kondícii radšej len jednu webstránku a nasycovať ju s informatívne hodnotným textom a vhodnými kľúčovými slovami. Pokiaľ máte kvalitný obsah a vaši čitatelia si vaše príspevky prečítajú až do konca, znamená to, že im prinášate odpovede na otázky, na ktoré hľadajú odpoveď. Aby váš text mohli v Googli nájsť, navrhujem efektívnu prácu s kľúčovými slovami. Ak skombinujete užitočný obsah s vhodnými kľúčovými slovami, vaši čitatelia vás ľahko nájdu a radi váš text dočítajú. A o to ide. Aby vás našli, zostali na vašom webe a urobili akciu, ktorá podporí predaj alebo pravidelnú návštevnosť webstránky.

Prečo je hodnotný obsah užitočnejší než platená reklama?
To, čo chcete svojim klientom sprostredkovať, je v mnohých prípadoch možné aj vtedy, keď pridáte na webstránku krátku informáciu. Následne ju podporíte platenou reklamou. Zadefinujete si vhodné kľúčové slová, ktoré charakterizujú, čo ponúkate a zaplatíte za reklamu. Platená reklama je dobrá vec, ale stojí vás peniaze a časové obmedzenie je závislé na vašom rozpočte. Môžete to urobiť aj inak. Napísať článok s dobrými kľúčovými slovami a svojim čitateľom ponúknuť informácie, na ktoré čakajú. Podporiť článok propagáciou na sociálnych sietiach, prostredníctvom newslettra a samozrejme, pokojne môžete zaplatiť aj platenú reklamu, nič tým nepokazíte. Rozdiel je v tom, že keď vaša platená kampaň skončí, informácie s dobrými kľúčovými slovami ostanú naďalej na vašom webe. Privádzajú vašich čitateľov z vyhľadávačov na vašu webstránku bez akéhokoľvek časového a finančného obmedzenia.
Dôležité je:
- mať hodnotný obsah, ktorí čitatelia dočítajú až do konca,
- vhodné kľúčové slová,
- odpovedať na otázky a problémy, ktoré zaujímajú vašich čitateľov, ak im prinášate riešenia, tak si posilňujete dôveru s vašim publikom.
Pridaj komentár