Aká je dobrá webstránka?

Čo znamená, keď je webstránka ozaj dobrá?  Ľahko sa nájde vo vyhľadávačoch. Obsahuje užitočný obsah pre cieľových návštevníkov. Je informatívna. Načíta sa rýchlo a so správnym vzhľadom (responzívna, prispôsobiteľná pre mobilné zariadenia) na stolných počítačoch, telefónoch a tabletoch. Bezpečná.  Konvertuje a zapadá do stratégie spoločnosti: vzbudzuje záujem návštevníkov a prihlásených…

pokračovať v čítaní

Prečo tvoj web potrebuje pridávať obsah s dobrými kľúčovými slovami?

WordPress bol pôvodne spustený ako webstránka pre blogy, príspevky blogerov, ale aj ako webstránka pre podporu predaja služieb a produktov. Tieto webstránky by mali obsahovať hodnotný obsah s dobrými kľúčovými slovami. WordPress má výborné nástroje na zviditeľnenie obsahu, ktorý sa naopak na webstránkach slúžiacich ako e-shopy, nedajú tak umiestniť. Výborným…

pokračovať v čítaní

Pomenujte svoj web!

Dobre znejúca, ľahko zapamätateľná doména bez diakritiky je polovica úspechu. Môžete si zvoliť .sk, .com, .eu alebo iné rozšírenia. Vysvetlenie základných pojmov: Doménové meno Všetky webové stránky na internete majú tzv. IP adresu, ktorá slúži na rovnaký účel ako súradnice GPS obchodu, aby sme ho našli. Avšak, rovnako ako v…

pokračovať v čítaní

WordPress a optimalizácia pre vyhľadávače

Výsledky vyhľadávania na prvej strane získavajú 95% kliknutí. Dnes sa už ľudia natoľko ponáhľajú, že len vo veľmi zriedkavých prípadoch kliknú na druhú stranu. To sa stáva iba pri vyhľadávaní webov, ktoré sú určené pre užšiu cieľovú skupinu, alebo vtedy keď prvých desať výsledkov tvoria preoptimalizované webové stránky s nízkou…

pokračovať v čítaní